Du er her: Fondsbu > Om hytta > Vinterprogram 2014

Del | Tilbake | Skriv ut | Tips en venn

Arrangement vinter 2014 på Fondsbu

Sesong 14. februar – 4. mai 2013

Velkommen til et innholdsrikt og hyggelig opphold på Fondsbu vintersesongen 20134

Vinterferie uke 8:

Aktivitetsledere for barna fra lørdag – lørdag, les mer om programmet.

Februar/ Mars: Fjellets ro

- hvite vidder, jomfruelige tinder, peisvarme og hyttekos, internasjonalt miljø, god mat og trivelig service.
NYHET!! Bestill våre pakketurer for hytte-til-hytte-kos på egen hånd!

Lørdag 29. mars

Rocketrubaduren Ketil Thorbjørnsen rocker…

4. - 6. april: Gourmethelga "Franske Fristelser"

vinterens gourmethelg tar utgangspunkt i det klassiske franske kjøkken med utvalgte franske viner pakket i harmoni med de fire rettene som serveres begge dager. Pris for hele helga inkl. alle måltider og to ganger 4-retters gourmetmiddag er kr. 2.115,- per person.

Påske: 11. april – 21. april

Vi frister med bl.a.: Tyinlam og fersk kveite, hjort og elg fra Vang, hjembakte ferske brød og nystekte kanelboller i tillegg til god stemning, quiz’er og live musikk med Ketil Thorbjørnsen langfredag og påskeaften: Gla’Påske på Fondsbu!!

Toppturhelga og Alpine Dager: 24. – 27. april

– toppturføringer med Fimbul Jostedal (link til http://www.fimbuljostedal.no/) til Uranostind (2157 moh), Galdeberg (2075 moh) og Søre Sagi (2040 moh). Kr. 875,- per person per tur. Utstyrsdemo med Intersport Filefjell, live musikk med Ketil Thorbjørnsen og unik stemning. Møt likesinnede, nyt aprilføret og lange lyse dager!

Sesongavslutningshelg: 30. april – 4. mai

Sesongavslutningshelga med toppturføringer, live musikk med bluesbandet Twang lørdag 3. mai, stor stemning og verdens deiligste solvegg :)

Vakre omgivelser ved Fondsbu